100 de exercitii usoare pentru pian
De (autor): Carl Czerny
Caietul de fata contine 100 de exercitii usoare opus 139; acesta incepe cu piese de nivel usor si creste treptat, pana la un nivel relativ dificil.
Printre problematicile tehnice din aceste piese se numara interpretarea melodiei cu dreapta si a acompaniamentului cu stanga, game si arpegii diatonice si cromatice, melodii sincopate si triluri. Multe dintre studii pot fi transpuse in alte tonalitati pentru a fi studiate si in alte tempo-uri. Carl Czerny (Viena, 1791 —1857), a fost pianist, pedagog şi compozitor austriac.
Elev al tatălui său şi al violonistului Wenzel Krumpholz, apoi al lui Beethoven, cânta la 3 ani la pianoforte, compunea la şapte, iar la zece ani putea interpreta din memorie un amplu repertoriu. La 15 ani, avea el însuşi discipoli printre care se va număra mai târziu şi pianistul german Liszt.
Catalogul său componistic numără peste o mie de lucrări: simfonii, concerte, muzică de cameră, variaţiuni (printre care cele pentru pian şi orchestră pe Imnul imperial de Haydn), 24 de mise, patru recviemuri, în jur de 300 de graduale şi ofertorii, aceasta fără a pune socoteală nenumăratele aranjamente şi transcripţii, reflexe ale unei epoci de înaltă virtuozitate pianistică.
Toate aceste lucrări au căzut în uitare, dar producţia lui didactică rămâne şi astăzi la baza oricărei educaţii pianistice.
Printre problematicile tehnice din aceste piese se numara interpretarea melodiei cu dreapta si a acompaniamentului cu stanga, game si arpegii diatonice si cromatice, melodii sincopate si triluri. Multe dintre studii pot fi transpuse in alte tonalitati pentru a fi studiate si in alte tempo-uri. Carl Czerny (Viena, 1791 —1857), a fost pianist, pedagog şi compozitor austriac.
Elev al tatălui său şi al violonistului Wenzel Krumpholz, apoi al lui Beethoven, cânta la 3 ani la pianoforte, compunea la şapte, iar la zece ani putea interpreta din memorie un amplu repertoriu. La 15 ani, avea el însuşi discipoli printre care se va număra mai târziu şi pianistul german Liszt.
Catalogul său componistic numără peste o mie de lucrări: simfonii, concerte, muzică de cameră, variaţiuni (printre care cele pentru pian şi orchestră pe Imnul imperial de Haydn), 24 de mise, patru recviemuri, în jur de 300 de graduale şi ofertorii, aceasta fără a pune socoteală nenumăratele aranjamente şi transcripţii, reflexe ale unei epoci de înaltă virtuozitate pianistică.
Toate aceste lucrări au căzut în uitare, dar producţia lui didactică rămâne şi astăzi la baza oricărei educaţii pianistice.
30.00Lei
30.00Lei
Primesti 30 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Caietul de fata contine 100 de exercitii usoare opus 139; acesta incepe cu piese de nivel usor si creste treptat, pana la un nivel relativ dificil.
Printre problematicile tehnice din aceste piese se numara interpretarea melodiei cu dreapta si a acompaniamentului cu stanga, game si arpegii diatonice si cromatice, melodii sincopate si triluri. Multe dintre studii pot fi transpuse in alte tonalitati pentru a fi studiate si in alte tempo-uri. Carl Czerny (Viena, 1791 —1857), a fost pianist, pedagog şi compozitor austriac.
Elev al tatălui său şi al violonistului Wenzel Krumpholz, apoi al lui Beethoven, cânta la 3 ani la pianoforte, compunea la şapte, iar la zece ani putea interpreta din memorie un amplu repertoriu. La 15 ani, avea el însuşi discipoli printre care se va număra mai târziu şi pianistul german Liszt.
Catalogul său componistic numără peste o mie de lucrări: simfonii, concerte, muzică de cameră, variaţiuni (printre care cele pentru pian şi orchestră pe Imnul imperial de Haydn), 24 de mise, patru recviemuri, în jur de 300 de graduale şi ofertorii, aceasta fără a pune socoteală nenumăratele aranjamente şi transcripţii, reflexe ale unei epoci de înaltă virtuozitate pianistică.
Toate aceste lucrări au căzut în uitare, dar producţia lui didactică rămâne şi astăzi la baza oricărei educaţii pianistice.
Printre problematicile tehnice din aceste piese se numara interpretarea melodiei cu dreapta si a acompaniamentului cu stanga, game si arpegii diatonice si cromatice, melodii sincopate si triluri. Multe dintre studii pot fi transpuse in alte tonalitati pentru a fi studiate si in alte tempo-uri. Carl Czerny (Viena, 1791 —1857), a fost pianist, pedagog şi compozitor austriac.
Elev al tatălui său şi al violonistului Wenzel Krumpholz, apoi al lui Beethoven, cânta la 3 ani la pianoforte, compunea la şapte, iar la zece ani putea interpreta din memorie un amplu repertoriu. La 15 ani, avea el însuşi discipoli printre care se va număra mai târziu şi pianistul german Liszt.
Catalogul său componistic numără peste o mie de lucrări: simfonii, concerte, muzică de cameră, variaţiuni (printre care cele pentru pian şi orchestră pe Imnul imperial de Haydn), 24 de mise, patru recviemuri, în jur de 300 de graduale şi ofertorii, aceasta fără a pune socoteală nenumăratele aranjamente şi transcripţii, reflexe ale unei epoci de înaltă virtuozitate pianistică.
Toate aceste lucrări au căzut în uitare, dar producţia lui didactică rămâne şi astăzi la baza oricărei educaţii pianistice.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!