Psihologia educatiei
Profesorul trebuie sa gaseasca cele mai potrivite cai de comunicare si de influentare a personalitatii elevilor. Va putea el sa-i atraga si sa-i faca intr-adevar interesati de domeniul disciplinei sale? Cum va rezolva cazurile dificile de inadaptare scolara sau de esec scolar? Cum va colabora cu clasa la care este profesor-diriginte? Iata doar citeva intrebari la care Dorina Salavastru raspunde explicit, cu argumente si solutii, oferind studentilor si cadrelor didactice o teorie structurata pe un fundament practic, aliniata ultimelor noutati in materie de politica educationala. Psihologia educatiei completeaza in mod fericit volumul realizat anterior de Catedra de Psihologie a Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi („Psihologie scolara”, A. Cosmovici si L. Iacob, coordonatori), ambele constituind instrumente de lucru ce nu trebuie sa lipseasca din biblioteca unui specialist.
Cuprins: Modele ale invatarii si implicatiile lor in actul educational • Motivatia in activitatea de invatare • Creativitatea elevilor • Influenta sociala si mizele ei in mediul scolar • Dimensiunea psihologica a pregatirii profesorului • Convingerea si persuasiunea in comunicarea didactica • Insuccesul scolar • Violenta in mediul scolar
PRP: 42.95 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
40.80Lei
40.80Lei
42.95 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Profesorul trebuie sa gaseasca cele mai potrivite cai de comunicare si de influentare a personalitatii elevilor. Va putea el sa-i atraga si sa-i faca intr-adevar interesati de domeniul disciplinei sale? Cum va rezolva cazurile dificile de inadaptare scolara sau de esec scolar? Cum va colabora cu clasa la care este profesor-diriginte? Iata doar citeva intrebari la care Dorina Salavastru raspunde explicit, cu argumente si solutii, oferind studentilor si cadrelor didactice o teorie structurata pe un fundament practic, aliniata ultimelor noutati in materie de politica educationala. Psihologia educatiei completeaza in mod fericit volumul realizat anterior de Catedra de Psihologie a Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi („Psihologie scolara”, A. Cosmovici si L. Iacob, coordonatori), ambele constituind instrumente de lucru ce nu trebuie sa lipseasca din biblioteca unui specialist.
Cuprins: Modele ale invatarii si implicatiile lor in actul educational • Motivatia in activitatea de invatare • Creativitatea elevilor • Influenta sociala si mizele ei in mediul scolar • Dimensiunea psihologica a pregatirii profesorului • Convingerea si persuasiunea in comunicarea didactica • Insuccesul scolar • Violenta in mediul scolar
Detaliile produsului